2018. január 14., vasárnap

11.nap

Tegnap este sós és édes sütemények tésztáját kerevetem össze az egészséges lisztekből. 1 éjszakára hűtőbe tettem. Délután jövök a receptekkel és a tapasztalattal :-)



Reggeli : 3/1 kávé
                1 evőkanál utifűmaghéjt elkeverni 1 dl vízbe és meginni. Utána olvastam jó hatással van a belső szervrendszerre jó tisztító hatása van.

Délelőtt: Szendvics

Ebéd: Karajcsont leves
           Sült csirkecombok / mogyorós napraforgós bundába
           Zöldsaláta fetával

Délután: Csokoládé :-)

Vacsora: Gyümölcs


Sajtos csiga

80 gr Alfa-Mix/ kenyérliszt
80 gr rizsliszt /kenyérvarázs
10 gr margarin
1 teáskanál só
1 evőkanáltejföl

A fent leírtakat összedolgozzuk, ha szárazának érezzük a tésztát és nem áll össze rakunk hozzá még tejfölt, attól függ ki milyen lisztből csinálja.

10 dkg sajt
1 tojás sárgája
1 evőkanál tejföl
pici só
A fent leírtakat összekeverjük.

A tésztát kinyújtjuk, téglalap alakúra kb 0,5 cm vastagságúra. A sajtos krémet rákenjük és az egészet feltekerjük.
Én 1 éjszakára hűtőbe tettem. Másnap szeletelni kb 0,5 cm vastagságúra és 180 fokos sütőbe készre sütni.


Lekváros linzer

300 gr Zabliszt / teljes kiörlésű
1 kávéskanál sütőpor
150 gr Eritritol /cukor
1 csomag vaníliás cukor
csipet só
10 dkg vaj
10 dkg zsír

A száraz hozzávalókat összekeverni majd elmorzsolni a zsiradékkal és utána hozzáadni a tojást. A tésztát én egy éjszakára hűtőbe tettem.
Másnap nyújtottam, szaggattam , 180 fokos sütőben kb 15 perig sütöttem.
Házi baracklekvárral összeragasztottam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése