2018. január 10., szerda

7.nap

Első hét tapasztalata: 
A élelmiszerek utánaolvasására, beszerzésére fordítottam most több időd.
Amikor főztem nem éreztem úgy, hogy duplán kell főznöm. A leveseknél, pl.. amikor megfőtt szedtem ki magamnak, a többieknek vagy tésztát főztem vagy épp berántatom a levest. A tésztás ételeknél annyi volt hogy a tésztát főztem ki külön, de ugyan az került rá.A húsoknál ugyan úgy a köretet is megcsináltam csak én nem ettem és még sorolhatnám. :-)




Reggeli : 3/1 kávé
                Szendvics, g.mentes kenyér-ből

Délelőtt: Mandarin

Ebéd: Füstölt hal /sprotni/ csökkentett szénhidrát tartalmú kenyér

Délután:  3/kávé
                 müzli szelet


Vacsora: Zöldségleves...sok-sok zöldséggel
                Kukoricapehely "g.mentes"
                kivi, mandarin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése